Premium Beautiful

Sunday, November 14, 2010

sambungan Family Day!!

Malam adalah aktiviti paling best, lepas je BBQ ikan, udang besar, sotong, ayam dsbnya, kitorang berhimpun kat tepi pantai sambil buat unggun api.

Ni haa penonton unggun api, geng lelaki sedang berhempas pulas untuk menyediakan unggun api sambil kami memberikan galakan ...

Ni lah hasilnye, unggun api pun terhasil. Oleh kerana petang tu hujan agak susah jugak nak menyediakannya. Inipun esok pagi kena jaga-jaga kalau-kalau tuan punya chalet tu menyedari beberapa objek kayunye hilang tanpa dapat dikesan...

Menikmati kepanasan dari unggun api sebelum acara gelak-gelak..adalah acaranye.. teka-teki, bahasa isyarat, sape umur paling banyak dsbnye...yang pasti sampai urat perut naik sebab gelak banyak sangat...

Ni CDM paling baru menyatakan perasaannye.. tapi abang salim paling sporting, ikut semua acara tanpa banyak soal...



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails