Premium Beautiful

Wednesday, November 17, 2010

Hari Jadi Company!!

Kalau kita ada hari jadi maka syarikat pun ada jugak.. kalau syarikat lain baru nak bertatih, kira syarikat ni dah kukuh dan mencapai usia dewasa dah iaitu hari jadi yang ke 18 tahun dah...pada 4 hb Disember ni. Ada orang kahwin tapi orang yang tak kahwin tu boleh datang sini...


Datanglah beramai-ramai tengok kemeriahan dan keseronokan orang buat biz sampai dah capai tahap yang paling tinggi dalam masa yang pantas..
Di samping tu anda akan disajikan dengan persembahan dari Faizal tahir dan Adibah Noor yang merupakan ikon hiburan tanahair dan terkenal dengan suara yang superb..
Dan sapa boleh bagitau dia takkan dapat tiket cabutan bertuah yang menyenaraikan hadiah-hadiah hebat seperti :
Kereta Suzuki swift
Motorsikal superbike Kawasaki
Baucer Habib Jewels..ehmmm
Baucer Jaya Jusco..
Kerusi urut
Percutian Percuma ke Perth
Percutian ke Sentosa Island
LCD 42 inc and 32 inc
Mesin Basuh..
Laptop
Handphone, i-phone
dan banyak lagi..
bestnye hadiah-hadiah ni.
Cepat dapatkan tiket dari saya..sms 012-2833801...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails