Premium Beautiful

Monday, June 6, 2011

(ABBA) - I Have A Dream




Semuanye bermula dengan mimpi masa kecil akak nak jadi orang kaye..sebab dah letih dah..

maka bermula lah satu perjalanan untuk mengubah hidup sendiri..


Berpegang kepada " Tuhan takkan mengubah hidup seseorang itu kecuali dia sendiri yang nak ubah " dan jugak

"The Power of Dream"..

"Visualize your dreammm"


Kita boleh jadi apa yang kita inginkan kerana leader akak cakap mimpi tak payah bayar tapi kita kena usahakan mimpi kita tu kalau tak jadilah macam angan-angan Mat Jenin..

Apabila dah mimpi kita teruskan dengan perancangan yang telah kita jalankan dengan panduan, bimbingan dari leader, confirm kita akan berjaya sebabnye leader ni semuanye telah terbukti berjaya sebab tu kita nak ikut dia.. Ikut orang jadi confirm kita pun jadi kerana biz ni ada strategi bukannye hentam keromo je..


Ok...bersama kita jadikan mimpi kita satu realiti..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails