Premium Beautiful

Wednesday, March 16, 2011

La..La...la...

Apasal tajuk la..la..la.. pulak ni? Mesti korang pelek kan apasal la akak ni, dah buang tebiat ke??
Nak tau ke sebabnye...

jeng
.
.
jeng
.
.
jeng
.
.Ni lah sebabnye, sebab hati akak dah berbunga-bunga mengenangkan tak lama lagi kitorang akan diterbangkan ke Perth, Australia... dia memang cam tu walaupun dah pergi banyak kali.. tapi tak tahanla perasaan tu..
nampak kapalterbang je, eh nanti aku nak naik kapalterbang tula,
bunyi kapalterbang pun sama la,
tengok baju sejuk je, ishh nanti aku pun akan pakai baju tu la..
tengok beg besar, isshhh nanti beg aku pun macam tu la..
haa..best tau
tapi tak pe jangan kecewa, hampa, merana dek, sebab ada peluang plak nak gi Hong Kong dan peluang ni belum berakhir lagiiiii...
Anda pun boleh
kita boleh
Malaysian boleh

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails