Premium Beautiful

Saturday, December 25, 2010

Congrates to all my fren...

Alhamdulillah buat biz ni, bukan kite je boleh berjaya, tapi rakan-rakan kongsipun boleh berjaya macam kita jugak dan confirm kita akan seret rakankongsi bersama-sama macam kat bawah ni:

CDM Kak Zaida umur dah matang dan kalau nak ikut pendapatan suami isteri dah tak perlu buat pendapatan sampingan tapi tetap ambik keputusan untuk berbiz sebab ada lagi impian yang belum tercapai. buktinya lepas buat selama lebih kurang 8 bulan dah keluar Mercedes dan tak berapa lama keluar lagi si putih estima.

Sebelum ni nak gi melancong tak pernah termimpi nak gi tapi dengan biz terus je diterbangkan ke Sydney, Tokyo, Beijing dan Swiss dan confirm selepas ni tiap-tiap tahun gi melancong percuma. Kak Zaida ni 4 bulan pertama buat biz je dah dapat 20K terkumpul.


Dan akhirnya dapat mencapai gelaran pangkat paling tinggi dalam biz ni walaupun pada mulanya memang takut sangat...

Yang kedua, wanita kental ni, DDM Jihan ,masa belum buat biz ni, dah ada orang ajak buat tapi sebab tak berapa faham dan takde jalan penyelesaian maka diam jelah. tapi selepas dapat peluang kali kedua, beliau tak menoleh ke belakang lagi tapi selepas 8 bulan je terus dapat memandu kereta idaman untuk keselesaan keluarga, estima lagi...Income bulanan memang mencecah 5 angka..
Pastu peluang melancong memang dah terbentang depan mata, dah diterbangkan ke Beijing dan Swiss dan confirm tahun baru ni menjanjikan pangkat tertinggi yang pasti dicapai.. Beliau buat biz ni suami isteri. Dulu, ibu 5 anak ni cuma boleh berangan nak sediakan bibik untuk anak-anak tapi dengan buat biz ni dah mampu tersenyum sebab balik kerja je, rumah dan anak-anak dah siap, kemas dan anak-anak pun lebih terurus...


Yang ke tiga, DDM Mazni yang sama sekolah dengan akak. dia kalau bekerja memang tekun dan bersungguh-sungguh tapi bila tengok rakan yang sama sekolah gi melancong percuma, tak boleh tahan terus je nak buat. Dan Mazni ni masa buat biz dulu, suami tak tau pun dia buat biz sebab nak buktikan dulu dan memang dah terbukti dia memang berjaya. sekarang dah memandu kereta idaman Mercedes selepas 9 bulan buat biz ni...dan melancong ke Swiss dan confirm ke Perth....

Ini adalah antara bukti mereka yang dah berjaya, kita pun boleh jadi seperti mereka...
Dengan ambil satu tindakan saje boleh ubah hidup kita..
Contact 012-2833801 untuk details....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails