Premium Beautiful

Friday, March 30, 2012

Suasana di stokis!

Setiap hujung bulan memng suasana kat stokis lebih meriah dari biasa dan Tuan punya stokis pun terpaksa buka lebih awal dan tutup lebih lewat dari biasa. Kalau nak ditafsirkan maksudnya permintaan utk PB memang luarbiasa hebat!!!

Tak taula kalau orang kate, xde permintaan. Yg penting kita jual kehebatan produk dan keistimewaan yg ada pd produk ni.

Meh tengok antara beberapa situasi di sini...


Kitorang tengah tunggu turn...
Angun dan jelitess wanita beautiful nih..


Di apit oleh dua orang bintang yg mula menyinar dalam biz. Puass bila dapat capai pangkat DSM dan bakal diraikan bulan April nanti. Tahniah ye Dsm Helyawati dan Dsm Nafishah.





Sempat berposingye walaupun tengah menunggussss..

So anda di luar sane, jgn malu untuk pm akak utk book appointment untuk nak jadi usahawan PB. Ambil peluang cepat sebab bulan April ni bulan Lasttt rebet dan bezanya banyak sangat RM1500, kalau hilang mau jugak repot polis ni. 

My number is 019 388 2369...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails