Skip to main content

IDEA SIDE INCOME MUDAH ZAMAN PKP

IDEA SIDE INCOME MUDAH ZAMAN PKP

Sekarang ni ramai yang terkesan dalam tempoh PKP ni.

Ada yg terpaksa ambik initiatif lain macam mana nak dapatkan income sepanjang tempoh PKP ni.
Sehubungan dengan itu KF nk bagi idea nak cari side income. Segalanya cuma dihujung jari je. Kita pun xnak keluar rumah dan cuba mematuhi PKPB ni.
Ye la daripada duduk rumah tak buat apa baik kita cari duit poket sikit kan? ๐Ÿ˜‰

Kalau hampa perasan lah kan, produk kecantikan & produk kesihatan lah yg paling banyak orang jual kat sosial media. Biasanya, produk2 yang berkesan dan banyak review ni permintaannya tinggi dan mudah untuk dijual. Jangan kata orang dah jual ramai, nanti barang saya takde yang beli sebab kena ingat rezeki itu dari Allah lagi pun bagi KF la bila ramai jual, maknanya produk tu bagus dan mendapat kepercayaan yang tinggi. Lagi pun dah ramai dah KF jumpa, “saya ada dengaq dah pasai produk ni dan pernah guna, baguih tapi kawan tu dah pindah, saya tak tau nak beli ngan sapa”..

Haaa, hampa nampak tu..kalau kita yang jual, mungkin kawan ni boleh beli ngan kita dan ada kawan yang lebih suka berurusan dengan kita walaupun ramai penjual di luar sana..

Sbb tu lah ramai ejen2 produk ni masyukk. Boleh kata yg jadi ejen ni mcm side income khas bagi hampa yg nak untung banyak sampai 4-5 angka sebulan!

Sekiranya ada yg berminat nak jadi ejen untuk produk kesihatan dan kecantikan ni, SHOM ada offer menarik untuk mereka yg nak cari side income time PKP ni...dah dah terbukti musim PKP ni, ramai orang beli online dan SHOM punya Sales pun tak terkecuali meningkat lebih 30%..

Kalau nak tahu macam mana nak buat bisnes online dgn lebih mendalam, hampa boleh belajaq kelas online yg kami ajaq mcm mana nak berniaga online.

Semoga Berjaya..Ingat, jangan cepat mengalah dan teruskan berusaha tau!

SHOM syarikat besaq, syarikat tanpa hutang dan dah bertapak lebih 27 tahun..
#sideincomeonline
#bizonline
#stayathomebuatduit


Comments

Popular posts from this blog

Kesan Premium Beautiful ke atas Rahim Perempuan!!

Kesan FIR KEATAS RAHIM DAN VAGINA Antara fungsi FIR yang ada dalam Premium Beautiful adalah membantu membetulkan kedudukan rahim wanita, sebab tu banyak kes pemandulan berjaya di atasi. Contohnya testimoni beberapa orang kawan yang dah berkahwin 3, 4 tahun masih lagi takde cahaya mata tetapi selepas pakai Premium beautiful beberapa bulan terus je pregnant.. Selain dari itu, pakai Premium beautiful juga boleh : •membantu mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal •membantu merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim •membantu merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur •membantu melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan •membantu menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder) •membantu menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi- menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami. Keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya.

Kelebihan Far Infrared(FIR)

Far Infra Red (FIR) ialah: Sinar gelombang elektromagnet Mempunyai jarak gelombang antara 3 – 1000 ยตm Sinar yang paling selamat dan berguna untuk kehidupan Dari mana ia diperolehi: .Cahaya matahari (panaslah kalau nak berjemur dan ada masa ke?) .Pakaian pembentukkan badan MACAM PB .Badan manusia, haiwan cth ayam mengeram telur ( kalau ada ayam, kalau takde?) .Alat elektronik cth remote control, komputer, telefon mudahalih.(macamana ia masuk?) .Peralatan perubatan cth mesin urut kaki, fisioterapi, sauna dll.(sekali-sekala pergi, pun kena bayar juga kan) Macamana PB disediakan dengan FIR: platinum sbg bahan asas Dicampur dgn 40 jenis serbuk batu galian Disuntik ke dalam fabrik Hasilkan gelombang tenaga bila bersentuhan dgn kulit Gelombang itu dikenali sebagai sinar infra merah jauh (4 – 16 mikron) Macamana FIR Membantu manusia: 1. Melancarkan aliran darah 2. Membersihkan darah 3. Menggiatkan proses metabolisma FIR MENEMBUSI KULIT: TINDAK BALAS RESONAN KE ATAS MOLEKUL AIR MOLEKUL IR BERGE

Kenapa Wanita Wajib Pilih Therapants?

 Hari ni saya nak share kenapa wanita wajib pilih Therapants untuk kesihatan dan kecantikan ye SELUAR URUT, Instant kurus ✔Bila pakai Therapants, badan nampak fit kemas. ✔Boleh dipakai bila² masa sambil buat kerja rumah, sewaktu di tempat kerja/office, sambil beriadah. ✔Bila pakai therapants ni: ▪️Perut auto kempis dan kemas.  ▪️Punggung naik.  ▪️Paha kelihatan tirus tegap dan tak gelebeh.  ▪️Tiada isu sakit lutut lagi. ▪️Tiada kebas/ lenguh kaki. ▪️Tiada sakit pinggang. ▪️Hilang urat² biru kat betis ▪️Melancarkan perjalanan darah. ✔Therapants bukan seluar atau legging sembarangan kerana ianya adalah workmanship terkini dengan terapi infra merah, material yang high kualiti dan ada 13 magnetic crystal .๐Ÿ’–