Skip to main content

Set Kempis Perut Ohsem

Assalamualaikum..๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Hari ni KFiza nak cerita pasai 2 produk jimat yang memang sangat femes dan viral dan jadi bualan..
Even dah lama tapi masih lagi top dan high demand.

If uolls nak search kat social media, boleh la guna hashtag #SetKempisPerut, hah kebaboom punya
hashtag ๐Ÿ˜†

Eceli, ramai customer amalkan Min Kaffe ni untuk tolong kempiskan perut dan turunkan berat badan..
Then combine ngan Garlic Tablet ni - yang ni untuk pecahkan kolesterol, dan kawal gastrik..
 
Apa itu Kopi Garam Buluh or Mineral Coffee or Min Kaffe

Is berasal daripada bijian Kopi Robusta dan Garam Buluh Organik semulajadi dari Korea yang meningkatkan nilai nutrisi kopi ini. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti Magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan Kalsium.


Apa keistimewaan Minkaffe sehingga stok kopi selalu 'SOLD OUT'

Min Kaffe the only coffee yg ada  GARAM BULUH!

So , apa benefit nya kalau minum Min Kaffe ni?



  • ANTIPENUAAN - agen antioksida yang baik.
  • MENGAWAL PH BADAN, boleh meneutralkan toksik berasid dengan cepat seperti asid urik,gula dalam darah,kolestrol dan lain-lain.
  • MENCEGAH dan MERAWAT penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggang, kencing manis, migraine, kanser dan lain-lain masalah kesihatan.
  • MEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti gastrik, ulser perut, masalah usus,buasir sembelit, juga sebagai diet yang ekonomi.
  • Mempunyai kesan DETOKSIFIKASI.
  • Melegakan masalah ALAHAN, pigmentasi dan lain-lain masalah kulit.
  • Memberi TENAGA dan juga kualiti KESIHATAN YANG BAIK kepada badan.

Sedikit perkongsian maklumat tentang Magnesium...
” kandungan Magnesium yg rendah dalam darah menjadi petanda seseorang mudah mendapat darah tinggi dan masalah jantung“…dan bagi “pesakit kencing manis pula…mereka memerlukan lebih banyak Magnesium kerana Magnesium bekerja bersama sama dengan insulin. Magnesium diperlukan bagi membolehkan Glukosa masuk dalam sel untuk diuraikan kpd tenaga. Bagi pengidap kencing manis, tubuh badan mereka tidak mampu mengangkut Glukosa ke dalam sel tubuh. Akibatnya Glukosa tertinggal dalam darah. Glukosa yg tertinggal dlm darah ni menjadikan tubuh lesu kerana gula tidak dapat ditukar kpd tenaga..maka kehadiran Magnesium amatlah penting“…


What is GARLIC TABLET ???

Hai-O Garlic Tablet adalah pati daripada kandungan aktif bawang putih dikeluarkan melalui satu proses teknologi di mana nilai pemakanan dipertingkatkan serta rasa pedas dan bau semulajadi dibuang,

Setiap tablet mengandungi 100% serbuk bawang putih.

Tidak mendatangkan kepedihan kepada mukosa gastrik serta mudah diserap oleh usus kecil.

Ia sesuai untuk semua golongan usia sama ada lelaki atau perempuan


Mai tengok  kebaikan Garlic Tablet... 



  • Baik pulih fungsi hati untuk menyingkirkan toksik
  • Mencegah mutasi sel
  • Membantu menyelaras insulin
  • Melegakan keradangan 
  • Membasmi kuman
  • Menurunkan lemak darah dan kolesterol
  • Melambatkan penuaan / anti oksidan
  • Mencegah arthritis
  • Melawaskan penghadaman dan membuka selera
  • Melegakan perut kembung dan ulser peptik



Bawang putih telah digunakan dari zaman purba untuk merawat pelbagai jenis penyakit, seperti: 

1. Hipertensi / tekanan darah tinggi
2. sakit kepala
3. Asma
4. Bronkhitis
5. Keputihan
6. Masalah haid / menstruasi
7. Migrain
8. Perut kembung
9. Bisul
10. Selsema
11. Angin dalam badan
12. Mengatasi alergi dll lagi
13. Masalah penghadaman / sembelit

 So, banyakkan dia punya benefit. Dah ada banyak testimoni tentang set kempis perut ni. Even uolls search #setkempisperut ni, berlambak testimoni keluar.. so, kalau nk blh je pm or wassup 0193882369.
Akk bg special price and free postage uolls..





.

Comments

Popular posts from this blog

Kesan Premium Beautiful ke atas Rahim Perempuan!!

Kesan FIR KEATAS RAHIM DAN VAGINA Antara fungsi FIR yang ada dalam Premium Beautiful adalah membantu membetulkan kedudukan rahim wanita, sebab tu banyak kes pemandulan berjaya di atasi. Contohnya testimoni beberapa orang kawan yang dah berkahwin 3, 4 tahun masih lagi takde cahaya mata tetapi selepas pakai Premium beautiful beberapa bulan terus je pregnant.. Selain dari itu, pakai Premium beautiful juga boleh : •membantu mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal •membantu merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim •membantu merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur •membantu melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan •membantu menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder) •membantu menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi- menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami. Keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya.

Kenapa Wanita Wajib Pilih Therapants?

 Hari ni saya nak share kenapa wanita wajib pilih Therapants untuk kesihatan dan kecantikan ye SELUAR URUT, Instant kurus ✔Bila pakai Therapants, badan nampak fit kemas. ✔Boleh dipakai bila² masa sambil buat kerja rumah, sewaktu di tempat kerja/office, sambil beriadah. ✔Bila pakai therapants ni: ▪️Perut auto kempis dan kemas.  ▪️Punggung naik.  ▪️Paha kelihatan tirus tegap dan tak gelebeh.  ▪️Tiada isu sakit lutut lagi. ▪️Tiada kebas/ lenguh kaki. ▪️Tiada sakit pinggang. ▪️Hilang urat² biru kat betis ▪️Melancarkan perjalanan darah. ✔Therapants bukan seluar atau legging sembarangan kerana ianya adalah workmanship terkini dengan terapi infra merah, material yang high kualiti dan ada 13 magnetic crystal .๐Ÿ’– 

Kelebihan Far Infrared(FIR)

Far Infra Red (FIR) ialah: Sinar gelombang elektromagnet Mempunyai jarak gelombang antara 3 – 1000 ยตm Sinar yang paling selamat dan berguna untuk kehidupan Dari mana ia diperolehi: .Cahaya matahari (panaslah kalau nak berjemur dan ada masa ke?) .Pakaian pembentukkan badan MACAM PB .Badan manusia, haiwan cth ayam mengeram telur ( kalau ada ayam, kalau takde?) .Alat elektronik cth remote control, komputer, telefon mudahalih.(macamana ia masuk?) .Peralatan perubatan cth mesin urut kaki, fisioterapi, sauna dll.(sekali-sekala pergi, pun kena bayar juga kan) Macamana PB disediakan dengan FIR: platinum sbg bahan asas Dicampur dgn 40 jenis serbuk batu galian Disuntik ke dalam fabrik Hasilkan gelombang tenaga bila bersentuhan dgn kulit Gelombang itu dikenali sebagai sinar infra merah jauh (4 – 16 mikron) Macamana FIR Membantu manusia: 1. Melancarkan aliran darah 2. Membersihkan darah 3. Menggiatkan proses metabolisma FIR MENEMBUSI KULIT: TINDAK BALAS RESONAN KE ATAS MOLEKUL AIR MOLEKUL IR BERGE