Premium Beautiful

Sunday, October 16, 2011

PB: Demand dah takde???

Morning u ols. Akak nk share sikit ttg permintaan PB nih. Ada yg tanye: kalau sume orang dah pakai PB ada lagi ke yg nak beli pb ni.

So kat sini akak nk jawab memang ada, cnfrm ada coz orang memang tak putus nk pakai. Anak dara sunti yg sekarang tengah naik lepas dia kerja, dia pun nk pakai produk eksklusif ni.
Macam cikgula(akak bekas guru), intake tiap tahunpun berpuluh ribu orang dan kebanyakan cikgu kan pompuan. Ni baru cikgu tak masuk lagi nurse, kerja pejabat dan lain lain.

Lagi satu kita tengok contoh tv, akak ingat celik mata dulupun dah ada tv dan patut patut semua rumah dah ada tv tapi kedai jual tv takde plak yg tutup. Sebabnye rumah semakin banyak dan setiap rumah pun ada 2,3 tv.
So jgn risau pasaran PB ni coz memang demand semakin naik coz ramai dah yg makin celik tentang kesihatan dan kecantikan ni. Lagi pulak bagi pompuan memang sangat rugi kalau tak pakai PB.
Masalah dalaman pompuan boleh diselesaikan dgn pemakaian PB. Bagi yg berkerjaya Pb boleh berikan keyakinan yg tinggi dalam urusan seharian dan utk suri rumah, cnfrm suami lebih sayang dan sentiasa terbayangkan kita walaupun waktu beliau outstation.

So selamat berPB dan ambik peluang bulan terakhir ni utk jimat RM 600 dan ambik peluang rebet.

Boleh contact or pm akak kt 019 388 2369 key!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails